Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 22:05   #38
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor gammel er mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

7 1/2 år and still counting. Vi har telefon dekket av jobben, og kollegaene mine har hatt iPhone i sikkert fire år, minst, så jeg kan få det når som helst. Likevel tviholder jeg på min Sony Ericsson 75i eller hva den nå heter. Etter at jeg fikk ny lader av Irma funker den som gull, og trenger lading kun én gang i uka.

Når jeg ikke bytter, skyldes det litt latskap, litt trass, litt frykt for å miste bilder, litt vegring mot nye ting og litt skrekk for enda mer uttalt wordfeud- og nettavhengighet. Det har gått litt sport i det også, og jeg liker at folk ler av telefonen min.

Aha! Det er jo superbra! For miljøet i hvert fall.
Jeg digger min iPhone, og jeg hadde en iPhone i tre år før min nye, men hvorfor skal man bytte ut noe som fungerer? Alle lo av meg og min delvis knuste skjerm også, men da kunne jeg stolt vise hvor fint den fungerte.

Jeg kjenner en som har en mye eldre mobil enn din. Den har ikke kamera heller, og tekstmeldingene vises på en linje. H*n nekter å bytte den ut, og viser den like stolt frem hver gang vi ses, som da altså ikke er daglig. H*n er ikke sær i det hele tatt ellers.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat