Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-13, 11:42   #131
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Selvsagt har de dårlig ånde, de bare vet det ikke selv. Det er som med svettelukt, når man kjenner det lukter svette av seg selv har andre kjent det i timesvis allerede.

Det er tullball.

....med mindre du kjenner alle da?

Enkelte får feks mye mer tannstein enn andre, og det medvirker til dårlig ånde om det ikke blir fjernet. Er ganske mye som kan spille inn.

Jeg har stort sett et glass vann stående på nattbordet, og jeg drikker av det som regel en gang eller to i løpet av natten. Jeg tipper det også reduserer dårlig ånde ganske mye. Sier ikke at det lukter blomster av meg altså, men konkrete hendelser peker mot at det ikke er plagsomt for andre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat