Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-13, 15:19   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sy mei tai?

Jeg har ikke sydd sjøl, men jeg har prøvebåret i en del hjemmesydde, og det er ikke vanskelig å sy en MT, men det kan være vanskelig å sy en god MT. Det er masse folk som syr inne på Tettinntil, så jeg ville tatt en tur dit og tittet på bilder og tenkt litt på hva jeg ville ha. Hvor lange stropper vil du ha? Skal den være lett å ta med på tur så den skal være så liten som mulig, eller skal du ha høy bærekomfort med brede, forede stropper? Skal du ha hette e.l. så hodet til barnet er stødig selv om det sovner? Skal du ha en rem e.l. som du kan samle stroppene med foran på brystet dersom du bærer på ryggen?

Jeg har best erfaring med de hvor "rammen" og stroppene er i et svært tykt/stødig stoff, f.eks grov twill. Jeg har brukt en med stropper i myk cordfløyel, og den er fin for kosebæring, men blir ikke godt nok å bære langt i.