Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-13, 16:07   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Vi har Aztec bestikk. Vi arvet bestikk til 4 personer av min manns mormor, og vi likte det begge to, så har kjøpt mer i serien og bruker det først og fremst som hverdagsbestikk. Jeg mente helt sikkert at det var fra Norsk Stålpress, men når jeg googler det nå står det at det er fra Stelton (?). Men uansett:

Oppdatert for å si:
Ahhh... Googlet litt til, og Norsk Stålpress forandret først navn til Norstaal på 90-tallet (snakk om ikke følge med ) og ble i 2007 kjøpt opp av Stelton.

Disse har vi også. Men vi sliter med rust på stålbestikket (dette skjer i oppvaskmaskinen). Har forsøkt saltpåfyll, dyre glansemiddel og tabletter, men det ser dessverre ut til å være helt stuck. Ellers liker jeg designet godt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat