Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 12:14   #28
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.888
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Sequinita, her.

Det var nok litt vel ekstremt, ja.

Men jeg slår et slag for å kjøpe skikkelige ting av god kvalitet som kan vare i mange år og kan brukes av flere (kjøpe/selge brukt). Jeg vil heller ha én dyr veske/jakke eller hva det måtte være av god kvalitet enn 10 billige som brukes og kastes.

Jeg er enig i teorien, men som eier av nesten utelukkende rimelige klær kan jeg ikke forestille meg at jeg hadde brukt dyre plagg ti ganger så lenge. De fleste klærne mine holder i flere år, og jeg er som regel lei av dem før de er utslitt. (Og de fleste jeg kjenner med dyr smak handler også mer enn meg, så jeg tror det er de færreste som kjøper vinterjakke hvert 20. år eller har ene, samme veska i 30.)

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat