Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 12:51   #44
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men dette er jo den ene personen - du kan jo ikke generalisere utfra hva en ung gutt forteller?

Hvis du gjør det bra opp igjennom hele skolesystemet, er trenden at du klarer deg godt videre i i forhold til utdannoing/yrkesaktivitet, ja.

Nei, spurte litt generelt først, og dro så inn bare noe jeg stusset på. Jeg tenkte kanskje noe visste mer om dette. Klarer de å bevare livsstilen videre inn i voksenverden? Det var egentlig bare det jeg lurte på. Og hvordan klarer de det? Du skal ikke strekke deg veldig langt heller, før et relativt høyt forbruk + daglige utgifter knyttet til det å klare seg selv, utgjør mer enn startlønn i enkelte yrker.


Sist redigert av Dronningen : 26-02-13 kl 13:20.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat