Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-07, 20:55   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Joggesko/sneakers med "grov" såle

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Art-sko er BLYTUNGE.

Vinterskoene er tunge, ja. Har hatt to par Art-vintersko ala Buffalo-sko for noen år siden, og de var tunge. Ponnyskinn-støvlettene mine fra ART er blytunge. Men "joggeskoene" er ikke det altså, det synes jeg ikke. Det er ikke som Nike-Air for å si det sånn, men de har heller ikke samme bruksområde. Jeg ville ikke vært redd for å kjøpe dem som fritidssko pga. tyngden. De er forøvrig kanongode å gå i.

Sitron: De har det garantert i London
MokkMokk: http://www.rawshoe.co.uk sender til Norge, du må bare maile med dem først.
Jeg har som sagt kjøpt Art på Lillevinkel, men det er det eneste stedet jeg har sett dem i Norge.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat