Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-13, 23:29   #630
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er imponerende, og veldig, veldig bra, Oslo!

Vi kjøper ikke alt nytt hvert år og de dyreste tingene går definitivt i arv, men mine har altfor mange jakker likevel. Jentene har som regel to vinterytterjakker (men bare en (relativt) dyr), noen skalljakker, hvert fall to vår-/høstjakker, 1 regnjakke, 1 finkåpe og 1 boblekåpe.

Det er nok der den største forskjellen ligger - antallet plagg til hvert barn. Jeg HATER overfylte garderobeskap og gjør mitt beste for å holde det på et akseptabelt nivå. Dessuten holder ungene mye bedre greie på tingene sine når de bare har en av hver ting er min erfaring. Det året Storesøster av en eller annen grunn (sikkert julegaver) plutselig hadde 5 par votter istedet for det ene paret vi pleier å ha, ble det votter borte i et sett - og vi sto uten votter en dag midt på vinteren. Det skjer aldri når de vet at dette er det eneste (skikkelige) paret de har.