Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-13, 09:24   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hamsuns Victoria

Jeg har gledet meg veldig til denne filmen, og ble litt trist når den fikk så dårlige kritikker.

Jeg har nemlig kjøpt fryktelig mange eksemplarer av Victoria av Hamsun. Jeg har gitt den bort i presang til tilnærmet alle vennene mine. Jeg synes det er en liten og nydelig kjærlighetshistorie. Og jeg husker at jeg kjempet hardt og lenge for at klassen skulle lese denne boka i norsken siste året på videregående (men neida ... det ble Tarjei Vesaas, som læreren vår hadde skrevet "masteroppgaven" sin om ).

Jeg har faktisk også vurdert å ta med min 8 år gamle datter på filmen. Den har 11-årsgrense, men begrunnelsen for aldersgrensen høres ikke avskrekkende ut. Hun elsker tåreperser og kjærlighetshistorier sånn generelt. Så jeg får gjerne tilbakemeldinger på om det er galskap når noen av dere har sett filmen.