Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-07, 10:56   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andrè og Renè

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det er ikke nødvendigvis foreldrenes skyld. Jeg har fått annen halvdel av mitt fornavn stavet "Valèrie" mange gange i årenes løp. Har sluttet å protestere forlengst, og det har nok også stakkars Andrè og Renè. Mange som ikke kan finne Alt Gr tasten

Det skjønner jeg, men når du jobber i en butikk og går rundt med et håndskrevet skilt der det helt og klart står feil så blir det noe annet, syns jeg. Det var en lignende tråd på NM en gang og da var det en hel del som trodde man skulle skrive det slik: è. De hadde barn som hadde bokstaven feilaktig i navnet og de hevdet steinhardt at det ikke kunne være så nøye.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat