Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-13, 10:00   #62
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags klær bruker barna i bhg nå?

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Med det været vi har i midt-norge trengs regndress, helst to, vår dress, vinterdress, tre par votter, støvler, vinterstøvler, goretex vintersko, vadere, ullklær og fleeceklær, minst to skift. Og minst to luer. Med mindre barna er i en barnehage hvor de ikke går ut.

En ting er sikkert barna storkoser seg i søle og vann.

Jeg dropper regnklær jeg nå altså, og har gjort det i hele «vinter». Selv om det har vært vått. Men det har vært fordi TTH dressen (vinterdress) har holdt han tørr. Selve dressen blir våt, men han har ikek blitt våt gjennom. Tror ikek ahn har skiftet klær en eneste gang. Dressen henges opp til tørk, og er fin dagen etter. Men han har både cherrox og vintersko.

Vårdress og regnklær blir nok antrekket etter påske tenker jeg. I går hadde han bare hatt på ullundertøy under vinterdressen. I dag har han ett sett tynt ull, og så tok jeg med de tykke ullklærne hjem.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat