Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-13, 13:53   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasjonell forklaring, takk

Det er noen sånne her også, Inagh, men akkurat i disse dager har det gått opp for meg at tidens låner har et navn. Han heter W og er tolv år!

Åh ja, den ja, det hadde jeg glemt at jeg har brukt, spist, tatt med meg, puttet under sofaen, lagt i garasjen. Det er bare å velge!

Jeg har aldri hatt sokketroll i vaskemaskinen, og har det ikke nå heller.
Sokketrollet heter også W og er tolv år. Plutselig kom det bare en og en sokk ut av vaskemaskinen, også i skittentøyskurven lå det bare en sokk av hver, ikke en gang tørketrommelen har to like sokker.

Hva har skjedd? Jeg gjør ikke noe annerledes når jeg vasker eller sorterer skittentøy, rutinene er godt innarbeidet hos alle husets beboere.
Uforståelig!
Helt til jeg hentet W, tolv år, hos en venn en kveld. Da han kom hjem hadde han en brun og en blå sokk på seg. Ingen krise, men jeg måtte jo spørre hvorfor.
Han kikket helt uforståelig på meg, kikket på føttene sine og sa, "de var like når jeg tok de på meg!"

Jeg bretter IKKE en brun og en blå sammen. Der er arkivaren i meg helt tydelig.

Sokkene som manglet er aldri kommet tilrette, men jeg har begynt å observere W, tolv år og skjønner hvorfor.

Han er helt ubevisst på de han gjør. Han tenker på noe helt annet enn klær og rutiner.

Noen ganger tenker jeg, helt stille, at jeg skjønner hva min mor mente. Men jeg sier det ikke høyt.