Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-13, 09:49   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva tror dere vi ler av om nåtiden, om 20 år?

Det hender jo vi ler godt av "den gang da" i forskjellige tråder. Tenk at vi gikk kledd sånn, tenk at vi hadde bare en tv-kanal, tenk at butikkene stengte klokka halv fem - alle sammen! Maten vi spiste. Barn som satt løst i baksetet.

Jeg leker av og til med tanker på hva vi kommer til å le av om 20 år? Noen ganger optimistisk, noen ganger pessimistisk.

Hva tror dere? Frykter? Håper?

Jeg frykter for eksempel:
- Tenk at vi syns det lille vi hadde da av rushtrafikk var ille! Nå som det er normalt å stå en time hver vei hver dag, med en million innbyggere i Oslo og 3 i omegnen rundt!

Men jeg håper vel at det blir mer:
- Tenk at alle jobebt til samme tid overalt og nesten alltid på kontoret! Slik at vi stod i bilkø hver dag! Noe så absurd! "Rush" kalte vi det!!

Del!