Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-07, 23:21   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelige flybilletter

På Widerøes sider er det jo koplet opp mot Amadeus, og den skal jo dekke hele verdens flyselskaper?

www.Reisefeber.no får du også opp alle mulige flyselskap, ved å gjøre ett søk på Oslo-Bangkok får du alt fra Aeroflot til Thai Airways.

Jeg gjorde forøvrig en gang ett kupp på en innenriksflygning i USA som jeg bestilte gjennom www.travis.no Av en eller annen grunn fikk jeg ikke tilbud om samme billetten andre steder, selv ikke om jeg hadde bestilt den i USA. Kan være verdt ett søk?

Ellers så er det vel slik at mange rabatterte billetter fra flyselskapene kun er tilgjengelig i en bestemt retning.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat