Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-13, 17:21   #5
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gje beskjed om små besøk.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tenker at dette må lillesøster klare å vite selv. Enten må hun gå hjem eller hun må be dem hun kommer til sende melding. De hun kommer til, tror kanskje at hun har spurt?

Enig.
Vi sa fra til alle vi hadde mulighet til å få kontakt med at vår eldste ikke klarte helt dette selv, så hvis de hadde mulighet til å si fra var vi takknemlig for det.
Men vi har drillet og drillet og drillet henne i at hun MÅ gi beskjed om hvor hun er, og det har tatt tid og er fremdeles ikke naturlig for henne.
Men jeg blir altså ikke sur på andre foreldre, min kunne meget godt svare et litt drømmende "jaa" hvis hun ble spurt om vi visste hvor hun var.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat