Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-13, 17:42   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gje beskjed om små besøk.

Når de går på skolen så synes jeg det er ungens oppgave å si fra hvor den er og ikke foreldrene til de som de besøker. Det er min unge som må si fra til oss enten før den går dit eller etter den har kommet dit hvis de skal noe sted vi ikke har avtalt på forhånd. Har de ikke med mobil selv så er det alltids en telefon i nærheten. Jeg låner også villig vekk telefonen her hjemme. Har ungene mine med seg venner hjem og jeg kommer hjem så kan jeg gjerne spørre dem om de har husket å si fra at de er her, men ikke bestandig jeg gjør det heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat