Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-13, 19:07   #22
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gje beskjed om små besøk

Eg gløymte å sei at foreldrene har innrømt fleire gongar at dei har gløymt å gje beskjed sjølv om lillesøster har bedt dei om det. Ho går heim frå SFO sjølv kl. 15, og stopper då gjerne hos einkvan ein times tid for ho veit at me spiser kl. 16. I dag hadde ho visst avtalt å spisa der, for ho tok følge med deira 1. klassing heim. Men det sa då ingen til oss.

Ho veit godt at ho skal gje beskjed, og aller helst kome heim først. Men me må visst terpe endå meir på det. Kanskje eg må vera litt hard på at ho skal ringa til meg, og ikkje berre be foreldrene gje beskjed. Ho ber dei av og til sei i frå kva klokka er fordi ho skal heim til bestemte tider, men det er heller ikkje noko suksess. No har ho lært klokka, så det ordna seg jo sjølv.