Sv: Hva forventer du av service i nettbutikkene?
Jeg forventer samme service i nettbutikkene som i andre butikker.
Hyggelig, høflig og så raskt som mulig.
Stort sett har jeg opplevd det sånn, bortsett fra en.
Jeg handlet i oktober hos en nettbutikk, og den som pakket varene må ha vært helt på tur. Det var skåret hull i esken slik at en del av den ene varen stakk ut, og dermed var blitt oppskrapet og ødelagt. I tillegg var en av de andre varene feil.
Jeg sendte Mail med en gang, og det varte og rakk før jeg fikk svar, men når svaret kom skulle de ordne opp med en gang. Jeg fikk nye varer, hvor også der var feil vare.
Fikk returlapp og sendte alt i retur, med brev i esken og med Mail.
Nå på nyåret fikk jeg regning på et beløp jeg ikke skjønte noe av, og ringte. Jeg skulle jo ha penger igjen fordi varene var betalt i oktober. Dessuten ventet jeg fremdeles på at varen som var ødelagt skulle komme tilbake.
Damen sa hun ordnet opp og jeg skrev slettet på regningen som var kommet.
I forrige uke kom inkassovarsel på beløpet hun hadde slettet.
Ringte igjen, og hun sjekket og det stemte som jeg sa, beløpet var slettet og jeg skulle ha penger igjen. Hun skulle undersøke og så skulle hun ringe meg tilbake. Har ikke hørt noe og venter spent på hvilken forklaring de kommer med.
Ikke et sted jeg kommer til å handle igjen. Men det som er litt vanskelig er at dette er en nettbutikk som betjener flere steder, og det er ikke så lett å oppdage før varen er i hus.
__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
|