Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-07, 12:20   #15
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem ber man i dåp?

Man ber dem man føler for i dåpen. For oss var det våre egne kjærnefamilier som jeg ser er vanlig hos flere. Dette er delvis fordi jeg har stor familie, mange søstre og mange tanter - så vi er mange nok når vi avgrenser til søsken m barn, foreldre og besteforeldre (det vil si tanter, søskenbarn, besteforeldre og oldeforeldre til barnet).

Jeg var invitert som fadder i en venninnedåp, det var veldig trivelig å bli spurt, men jeg kunne dessverre ikke komme. Vi bor langt fra min familie, litt langt fram sambo sin familie så sånne invitasjoner innebærer hotell eller sovesal - men det går seg til. Begrenser dessverre oppmøte fra andre i kirka f.eks. Hadde vi feiret dåp i sambo sin hjemby, tror jeg kanskje at hans ene onkel m fam. ville blitt invitert - de er på en måte nærmere for han enn mange av mine har vært for meg.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat