Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-13, 19:43   #152
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunsten å kutte snusen ...

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Mitt syn på andre mennesker kommer av måten de oppfører seg, ikke hva de liker/ikke liker.

Jeg selv misliker Justin Bieber, men min lillesøster elsker han over alt på jord, ja fint det. Hun synker da ikke i mine øyne fordeom. Jeg respekter da hun likevel.

Eg snakkar jo ikkje om deg! Det var då voldsomt som du tar alt personlig.
Eg tenkte meg ein person som er over gjennomsnittet opptatt av musikk og har klare oppfatningar om kva som er kvalitetsmusikk og kva som per definisjon er søppel
La meg ta eit anna eksempel då:
Boikott av Nestlè. Ein person som er over gjennomsnittet opptatt at etiske spørsmål og som sjølv boikottar Nestlè vil kanskje ha litt lavare anseelse for eit menneske dersom han eller ho slenger ut at dei ikkje gidd å boikotte Nestlè.
Eller kanskje endå bedre: Sikring av barn i bil. Mange av dei som har barna bakovervendt til dei er godt over 4 år vil nok ha litt lavare tankar om dei som velger å snu 1-åringen til tross for at dei veit om farane ved det. Dei kan gjerne vere vennar med dei og alt det der, men anseelsen/respekten hadde kanskje auka litt om dei hadde snudd ungen bakover igjen.
Har dei eit dårlig menneskesyn fordi dei har slike holdningar?