Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-13, 22:40   #29
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Om barnet hadde tatt den turen mange ganger før og virkelig var klar over hvor lenge det er så ser jeg ikke så stor grunn til å ikke synes det er ok. Jeg tok toget alene mellom Oslo og Trondheim første gang da jeg var tolv. Syntes det var veldig stas og spennende, men også veldig lang tur.

Altså: Trondheim - Oslo tar 6-7 timer. 10 timer er ganske mye lengre enn dette! 10 timer er ca Nordlandsbanen og det er fryktelig lenge. Selv for en voksen person kan det være helt ulidelig. BTDT og jeg liker faktisk å kjøre tog.

Bare for å sette ting litt i perspektiv.