Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-13, 09:05   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du kjenner fotballtrenere ja.....
Da så.

Så lenge ungene ikke utsettes for noe skadelig, og det mener jeg er svært usannsynlig, så er kjipe opplevelser en del av det å leve.
Mulig jeg er farlget av selv å ha fått lov til å farte mye rundt på egenehånd som ung, også i Oslo området. Det er klart man både ser og opplever ting som ikke er happymuffin, men er det så farlig da?
Jeg vil at guttene også skal ha den friheten det er å være selvstendig. Så får jeg bare finne en måte å tøyle mine mareritt.

Hvorfor harselerer du med meg? Jeg kjenner fotballtreneren svært godt, og om jeg ikke kjente han mer enn middels, så er det jo et hav mer kontrollmuligheter mot noen man treffer tre ganger i uka, kontra et tog fullt av fremmede.
Nei, det er ikke nødvendigvis farlig å oppleve fulle folk som snakker ekkelt til deg, eller bli vitne til ubehagelige situasjoner, men jeg vil ikke utsette min 11 åring for det alene på et tog i 10 timer.