Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-13, 19:38   #26
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.909
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Familieferien vår var unnagjort på en dag. Mer enn det hadde ikke faren min tid til å ta fri. Samme prosedyre hver eneste sommer til jeg var så stor at jeg nektet å være med. Vi sto opp grytidlig, pakket mat og drikke i en blomstrete kjøleveske som holdt maten kald den første halvtimen og kjørte i retning vest. Som regel gikk turen over Sognefjellet og ned til Sognefjorden og deretter over fjorden og opp Lærdal og over Filefjell og videre til Beitostølen. Deretter over Valdresflya og hjem igjen. Jeg sjekket akkurat på Google Maps og ser at turen er 555 km lang og er beregnet å ta 8,5 time. Jeg husker at vi dro klokka seks om morgenen og var hjemme igjen sent om kvelden og vi kjørte bil hele dagen.

Jaja, det var ferien sin, det!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat