Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-13, 12:58   #152
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Du snakker som om det er et skille mellom elektronikk og bøker, det er jo ikke det. Det er et skille mellom digital- og papirversjon. Og hvor plasserer du lydbøkene dere hører på i bilen? Er det elektronikk? Avhenger det av hva dere hører lydbøkene på?

Det er et stort skille mellom elektronikk og bøker for mine barn. De blir mye mer hektet på elektronikk, og de velger ikke å lese bøker på de elektroniske dingsene, de velger å spille spill.

Lydbøker er elektronikk, men å høre lydbok blir en felles opplevelse for familien og skaper samhold, det gjør ikke individuelle spill.

Slik fungerer det for oss, jeg er fullt klar over at andre barn ikke blir like hektet på spill som våre barn blir. (Men det er nok mange i samme bås som mine, jeg observerer det på skolen at mange blir veldig mye mer hektet på elektroniske ting (spill) enn på bøker.)