Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-13, 19:30   #51
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Når hunden vår skal på do går jeg selvsagt raskeste vei ut av borettslaget. Når jeg (er vill og gal og) går igjennom borettslaget går hun i stramt bånd og får ikke lov til å gå bort til andre. Jeg ønsker ikke at hunden min skal være til plage for andre. Hun får heller ikke være i hagen vår, ettersom dette er borettslagets eiendom.

Jeg leste reglene før vi flyttet hit, men da var ikke hund i planene våre og jeg trodde faktisk ikke at "ikke lov til å lufte hund i borettslaget" ville si at man ikke kunne gå i gatene med hunder.

I følge ei jeg kjenner som er jurist så kan ikke borettslaget nekte meg dette. Blir det noe problemer videre skal hun følge dette opp.
Jeg kommer ikke til å ta dette opp til generalforsamlingen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat