Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-13, 11:24   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hobbes' bilkjøpetråd

Alle bilforhandlere tar inn den gamle bilen din i innbytte altså. Hvis den ikke er steingammel da.. men du får lite igjen for den i innbytte. Så om du har ork så er det aller best å selge den privat.
Og så kan du alltids prute endel på bilkjøpet ditt. De har mye å gå på.

Ang reparasjoner så skal det normalt sett ikke komme på noe reparasjoner på en såpass ny bil. Kun følge servicer som er omtrent en gang i året. Og det er jo dyrt nok det. EU kontroll er første gang etter 4 år, så hvert 2.år.

Jeg synes Touran er fin å se på. Aner ikke noe om den altså. Vil du ha den pga 7 seter?
HAr lest noe om at den kan virke stiv å kjøre. Så om dere er høye så kanskje den ikke er den beste å kjøre langt med??

Vi holder oss til Ford siden broren min jobber i bransjen og jeg får svært gode rabatter og litt spesialbehandling via han.
Lykke til med bilkjøp.