Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-07, 21:25   #65
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flørtende kvinner er selv skyld i voldtekt (Aftenbladet)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror mange "voldtekter" er kun at kvinnen sitter igjen med skyldfølelse for noe hun ikke burde ha gjort og kaller det voldtekt for å føle seg bedre.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Enig.

Vet ikke helt hva man skal si til dette jeg. En del alternativer spiller seg av i hodet mitt.

Litt interessert:
Tror dere dette ut fra dere selv, eller fra bekjente?

Litt moralsk:
Grunnen til at jeg stusser er at jeg og mine venner pleier å kunne stå for teite ting vi har gjort uten å skylde på andre. Og jeg har ingen venner som hadde kommet til å gjort noe så bæle teit.

Snobbete:
Er det sånn det er i deres samfunnslag?

Bysnobb:
Dere har så mange rare skikker der ute i landdistriktene.

Direkte hurpete:
Hva vet dere om hva andre folk gjør eller ikke gjør? Trodde ikke dere hadde noen venner jeg.

Saklig:
Det er lite som tyder på at andelen falske anklager for voldtekt står i noe som helst i forhold til det store antall som ikke blir anmeldt til politiet.