Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 10:12   #18
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagspresanger til gutter 7-8 år

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg kjøper Lego, fotballkort (hvis jeg vet bursdagsgutten er fotballintr), spill etc. Vi har capser og solbriller i endinga, og jeg tenker liksom at det gjelder flere, så jeg har ikke kommet på å kjøpe slikt til gutter i den alderen. Vesker, spenner etc. til jenter er liksom noe de ikke kan få nok av derimot, så der gjør jeg mye som deg.

Det er mange jenter som ikke er spesielt interesserte i vesker og spenner. Min åtteåring (jente) ble mest glad for fotballkortene hun fikk til bursdagen sin.