Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-13, 10:55   #139
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg leste deg som at vi som synes dette er sært ikke skjønner hvor stor JB er og ikke er opptatt av å gi barna kulturopplevelser.

Ah, nei. Det vil si, jeg tror kanskje ikke alle skjønner hvor stor han faktisk er, men jeg mente absolutt ikke at man ikke er opptatt av å gi barna kulturopplevelser. Bare at man prioriterer forskjellig, og for meg er helt sikkert gode konsertopplevelser viktigere enn for mange andre, hvilket jo er fullstendig naturlig.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Var ikke han Broileren på SFO da? Jeg regner ikke SFO som skole, det er oppbevaring i mine øyne. Desverre.

Begge deler, har jeg blitt fortalt. Youtube-video av "Afterski"-låta vist på storskjerm i klasserommet for fjerde klasse. I skoletiden. Av lærer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat