Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-13, 11:02   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes ikke det er særlig arrogant å forvente at ungen skal lære noe mer enn sosiale ferdigheter på skolen. Jeg mener helt ærlig at min eldste ikke lærte nevneverdig faglig i hele andre og tredje klasse. I første fikk hun OK lesetrening (men for det meste hjemme), og i fjerde har de skrudd opp det faglige tempoet litt, sånn at det i det minste er noe faglig utbytte.

Jeg forbeholder meg retten til å synes det er for dårlig. Og elendig ressursutnyttelse. Og undergraving av den der respekten for skolen som etterlyses så ofte.

Takk.

Det svaret var mye mer velformulert enn det jeg holdte på å poste.

Jeg er skuffet over hva de lærer i skolen. Jeg sier ikke det til ungene mine, men jeg må da få lov til å si det her.