Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-13, 11:28   #16
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror det er lettere å være begeistret for spekteret når det spekteret går fra "lopper i blodet" til "stille og fredelig", ikke fra "sparker, hyler og kaster møbler rundt seg tross en voksen på seg hele tiden" til "stille og fredelig".

Jupp. Skolen vår scoret bra på miljø og oppfølging av barn for noen år siden. Da begynte det en jevn strøm fra andre kommuner. Mange klasser er sprengt, rommene er supertrange, og det blir mer og mer uro og stygg mobbing.

Jeg tror det er veldig sunt å lære at vi er ulike og at det er bra. Jeg tror ikke det er spesielt sunt for småskolebarn å få steiner i hodet, bli slått med pinner, bli kalt jævla drittunge daglig eller få høre at faren din er en feit homo. Jeg jobber for tiden i andre klasse, og dette er helt dagligdagse hendelser. :sletter snart:

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat