Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-13, 15:43   #20
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Din idealferie

Jeg liker egentlig masse forskjellig. Men jeg vil gjerne ha god tid og rolige dager, og noe annet å gjøre enn å være på stranden. Jeg blir skrekkelig rastløs av å skulle være rolig i solen lenge.

Vi er glade i hjemmeferie. Bare ha god tid og gjøre småting i huset, spille spill, leke ute og se film hver kveld.

Vi liker å være på fjellet. I hytte, ikke telt. Helst med godt vær, men vi overlever med litt regn også.

Uten barn er jeg veldig glad i storbyferie, gå gatelangs og oppleve en annen by.

For to år siden leide vi leilighet i Sør-Frankrike og kombinerte strandliv med å reise rundt og se masse byer og småsteder. Det var fint.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat