Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-13, 18:41   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.101
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Egentlig skulle søsteren min dra sammen med min fjortis, men nå kan ikke hun på grunn av eksamen, så da står jeg overfor følgende valg:

1. Hannah må dra sammen med sin uengasjerte mor
2. Hun kan tilby en venninne en billett, men da får jeg ansvar for enda et barn.

Det kommer jo an på hvor store jentene er. Jeg skal følge en 8-åring og det er selvfølgelig ikke et alternativ å sende henne alene. Arrangøren sier at det er 13-årsgrense for å komme inn alene. Det gir jo en pekepinn. Men jeg er ikke sikker på om alle 13-åringer som er store nok til det. Sannsynligheten for at det blir litt kaotisk er jo ganske stor.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat