Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-13, 20:08   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God planløsning kjøkken - hva er viktig å huske på?

Mange gode tips her. Sier som de andre at dette vil jo avhenge av smak og behag. Selv var vi opptatt av å ha to store kummer i vasken i stedet for en liten og en stor. Uttrekksslange på blandebatteriet for å unngå for mye sprut på kjøkkenbenken. Kolonialskuffer fremfor skap da plassen utnyttes bedre (men selvsagt noen skap til kjøkkenmaskiner, etc som blir tunge å løfte ut av en skuff for min del i alle fall). Vi investerte også i et uttrekkbart høyskap (et slikt hvor innredningen følger med) til tørrvarer for å kunne utnytte plassen bedre. Jeg er mildt sagt lei av å rydde og sortere i skapene for å hele tiden holde meg oppdatert på hva som ligger bak. Videre anbefaler jeg komfyr i arbeidshøyde om du har mulighet for det - greit å slippe å bekymre seg for barn som kan brenne seg og ikke minst deilig å slippe å bøye seg for å sjekke maten/når man setter inn.

Dersom noen av dere er høye er det genialt med en skrå vifte slik at man slipper å stange hodet borti når man kokkelerer.

Lykke til med planleggingen!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat