Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-13, 15:11   #19
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.797
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror faktisk ikke jeg ville nærmet meg Fornebu med bil overhodet de dagene. Men jeg er alltid veldig glad i kollektivtransport.

Jeg jobber på Fornebu, og alle ansatte i firmaet mitt er oppfordret til å ha hjemmekontor disse dagene og i alle fall ikke legge opp til møtevirksomhet. Jeg har en stilling hvor jeg ikke kan ha hjemmekontor, så dette blir nok festlig.

Nå kjører jeg kollektivt, da, men hadde jeg hatt bil, måtte jeg ha parkert her på IT Fornebu, og hadde nok ikke gått. For som det ble nevnt tidligere i tråden, så vil nok plassene være tatt allerede fra tidlig morgen av.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat