Tråd: Barn+verktøy
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-13, 08:51   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn+verktøy

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Altså slite med å gjøre ting der verktøy er involvert. Er tungvindt å måtte leie inn folk eller spørre om hjelp for hver lille ting man skal gjøre.
Ser du sier lengre oppe at dere skyr det meste av verktøy, hvorfor det?

Noe av forklaringen ligger nok i at vi har lite erfaring med det og dermed kan lite av det. Men vår manglende interesse skyldes neppe ene og alene det. Vi er ikke dårligere enn at vi greier småting som å legge parkett, snekre seng etc., men vi synes den slags arbeid er kjedelig, rett og slett. Og jeg kan vanskelig se for meg at noen av oss er av typen som oppriktig hadde likt å bruke mye tid på slike ting.

Men som sagt, jeg nekter ikke for at det hadde vært praktisk å kunne mer. Et stort problem å ikke kunne bytte vinduer eller "hive opp en garasje", som min far så fint sier, det opplever jeg ikke at det er.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat