Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-13, 09:11   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å undervise barna selv

Jg har, med lettelse, kunnet konstantere at skolen har beveget seg lysår i riktig retning fra jeg sjøl gikk på barnetrinnet. Ergo konstanterer jeg og at ja, jeg sitter inne med mye kunnskap, men nei, jeg kunne aldri klare formidle dette til sønnen min på en så god måte som lærerne han har på skolen klarer.

(For ikke å snakke om at vi hadde bitt hodene av hverandre etter kort tid, like utålmodige som vi begge er. Læreren er en mye større autoritet og sikrere kilde enn mamma. Hva læreren har sagt, det er Lov Hugget i Stein, og sånn er det med den saken. )