Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-13, 19:23   #14
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg angrer. Angrer du på et kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har en Electrolux oppvaskmaskin som jeg angrer som en hund på at jeg kjøpte.

I min enfold tenkte jeg "det er en oppvaskmaskin! Det er temmelig enkel teknologi! Hvor vanskelig kan det være, liksom??"

Den er for øvrig 9 år gammel, bråker mer og mer, skuffene triller dårlig og i det hele taget. Men så lenge den virker så får jeg meg ikke til å skifte den ut. :mumle.

Jeg har ikke kjøpt den selv, men oppvaskmaskinen fra Electrolux som sto her da vi flyttet inn er den dummeste, mest upraktiske og eitrende irriterende jeg har vært borti. Jeg bare går å venter på at den skal gå i stykker så jeg kan kjøpe en ny :grrrrr: