Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-07, 19:25   #9
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agatha Christie-forviklinger

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Nei det syns jeg ikke. For Poirot er mye mye kulere enn Miss Marple.

Du har kanskje rett i det. Men det er ikke så gøy med Poirot i novelleform. Jeg leste en av novellene i går, om Poirot som etterforsker forsvinningen av en tegning. Det var ingen som ble drept jo! Og så viste det seg til og med at tegningen ikke var borte allikevel.

Kanskje dette var et luretriks fra Aschehoug, at de rablet sammen noen rare fortellinger, brukte Poirot som rollefigur og slengte på et bokcover fra en Agatha Christie-bok, et triks for lettjente penger uten å tenke på royalties? :konspirerer:

Jeg har ikke fått sendt avgårde mail til Aschehoug. Men skal gjøre det snart. Tenk om jeg er så heldig som Pia, at jeg får mange kilo sjokolade i retur?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat