Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-13, 01:55   #102
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Milde himmel...hva har jeg gjort??

Jeg har, i min egen lille naive verden, trodd at 15 åringen vår var "trygg" hva den godeste JB angår. Jeg mener...når hun nærmest får brekninger av å høre sangene hans på radio, og hun ler hoderystende av galskapen rundt han, så er det grunn til å føle seg trygg, sant? Null mas og hysteri omkring konsertene.

Så der har jeg og mannen hvilt, på våre laubærblad. Vi har ei jente som har smak

Det vi så absolutt ikke så komme, var hennes evne til å se litt forbi selve JB og musikken hans, for å heller se den store opplevelse med å få være med på en slik konsert, da tilbudet om billetter kom...

Ei i klassen var tatt på fersken, drita full etter et bursdagsselskap, og straffen var at konserten ble avlyst for hennes del. Reisefølget ble da også rammet, og jenta vår og en venninne fikk tilbudet om å kjøpe billettene.

Etter et spontant rungende nei fra meg og mannen, så begynte vi å tenke litt. Vi har, til store protester og bøtter av tårer, sagt nei til språkreise og sydentur med venninnen denne sommeren, så hvor ille er egentlig en JB konsert? Etter mye om og men, så fikk hun et ja med mengder av forbehold.

Forbehold som ble plukket i stykker, bit for bit, etter en telefonsamtale med foreldrene til venninnen. Vi møtte to foreldre som tenkte 100% likt som oss, og som la 100% like mye i hva som skulle til for at dette skulle gå i orden.

Og alt kommer i orden. Pappaen til venninnen er ukependler til Oslo, så han blir der nede og tar seg av jentene, sammen med han som skal kjøre de to pluss to til nedover.

Det er da 4 jenter som skal på konserten, godt bevoktet av to godt voksne fedre som er like nøye som vi er.

Så da er det bare å stålsette seg... Jeg skal sende avgårde lillejenta mi på konsert. Kan ikke helt fri meg fra alle krisetanker, men det går nok bra.

Eneste brikken som ikke er på plass ennå, det er en uttalelse fra skolen. Det innebærer to dagers fravær for jentene, noe jeg ikke er helt komfortabel med, men det går nok bra. Ingen tentamener de dagene, og i følge jentene så har lærer sagt at det er ok.

Men gud bedre...jeg gruer meg...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat