Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-13, 22:41   #119
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Min 15 1/2 åring skal inn to (2 ) dager!

I fjor, når JB var i Oslo, levde jeg i god tro om at min fornuftige datter ikke var bitt av Bieber-basillen, men den gang ei.
Etter da har det tatt helt av og jeg kjenner jeg nesten har blitt litt anti pga alt JB maset.

Vi var i London i mars, hvor jenta mi var på konsert med ungdommen til et vennepar. Og det ble ikke noe mindre Bieber snakk i huset etter det.

Jeg måtte spise en stor, hårete kamel, før jeg sa greit til å dra inn to dager til Telenor Arena.

Første dagen skal hun og ei klassevenninne dra. De har kun vanlige ståplasser og har planlagt å ta tog til Oslo S (30 min) for så å ta en shuttlebuss derfra. Shuttlebuss tilbake etter konserten og jeg tenker jeg skal kjøre inn til Oslo S for å hente de etter konserten, siden jeg ikke er spesielt lysten på at de skal være i området der alene så sent. Synes det er ille nok at de skal reise alene inn til Telenor på dagen (hadde jeg kunne kjørt helt fram, hadde jeg nok gjort det, men det har jeg skjønt ikke er mulig).

Den andre dagen (fikk tak i Golden Circle billett) og skal reise med venninne og nabo + ei til. Da blir det vel samme ruta med tog/buss.

Gleder meg til dette er overstått, kjenner jeg.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat