Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-13, 11:50   #8
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fylkeslegen: – Kvinner blir ikke hørt på Kvinneklinikken i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Men du er en flink føderske, og ble premiert for det med enerom og pappaovernatting. Jeg, som er en skikkelig dårlig fødekvinne og mislyktes gang på gang, blir straffet for det med å ligge på skitne, ekle Barsel 2, snakket uvennlig til som om jeg av ren ondskap mot de ansatte hadde valgt å ikke gidde å føde som skikkelig folk.

Jeg tror nok du har mye rett i at det var stor forskjell på Storken og Føden også på den tiden. Har hørt min dose skrekkhistorier fra Føden, men de er ikke mine heldigvis...

Jeg synes det er veldig bra at de setter fokus på hvordan kvinner blir mottatt på KK, og ikke minst håndtering underveis med tanke på planlagte keisersnitt, overtid osv.

Poenget mitt med å poste innlegget er at det er lyspunkter også. Deler av miljøet på KK tror jeg fremdeles fungerer veldig bra.