Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-13, 18:06   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg skjønner ikke helt oppstyret med Bieber. Jeg skjønner jo at mange liker ham, men jeg kan aldri huske å ha sett så mye styr rundt NOEN andre artister før? Ikke i nærheten samme nivå. Why? Hva er det med Bieber?

Det er ikke noe mer spesielt med Bieber en god blanding ulike faktorer egentlig:

  • timing: Sosiale medier og hurtigheten i nyhetsbildet gjør at man får en helt annen (personlig) tilgang på idolene sine enn tidligere.
  • Kjøpekraft: Cecilie Asker har en kronikk i Aftenposten (syns jeg å huske?) i dag om kjøpekraften til norske beliebers. De har mulighet til å velte seg i hysteriet på en helt annen måte enn fans i andre land. Her er avstandene relativt små, alle kan komme seg på konsert, alle kan kjøpe effekter.
  • Også er selvfølgelig Bieber et passe søtt, passe flinkt, passe ufarlig idol.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat