Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-13, 19:59   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Opprinnelig lagt inn av tonyandre, her.

jeg er en reptil entusiast.. og elsker disse dyrene.. derfor jobber jeg aktivt med å endre på reglene for at man ikke skal være nervøs for å kontakte veterinær! sier ikke det noe om reptil eiere? at jeg jobber aktiv for å gi reptiler et bedre liv?

neida, reptil eiere er idioter vi som bare tenker på oss framfor dyrene..
hadde jeg gjort dette, hadde jeg dritti loven og gjort nett som jeg vil uansett loven.. så hvorfor skulle jeg har brydd meg på forum som dette?

Altså, alle kjæledyreiere tenker på seg selv framfor dyrene. Om det er dyrene man tenker på burde man heller jobbet for at ingen dyr blir tatt ut av sine naturlige element for å være noens leke. Kanskje aller minst de dyrene som ikke kan ha et liv utendørs, slik katter og hunder kan.

Hadde reptilelskerne tenkt mer på dyra enn på seg selv hadde ikke disse dyra endt opp her ulovlig til å begynne med.

Sist redigert av Tallulah : 17-04-13 kl 20:21.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat