Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-13, 21:15   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det er ikke fy fy Teofelia, men tar du for mye og det blir for vått risiker du at ting råtner. I tillegg er gjerne slike åpne bed uten løv og rusk og rask en invitasjon som roper "kom og bæsj, her er en do" til alle kattene i nabolaget. Jeg fjerner så lite som mulig nå, og i fjor la jeg granbar over det største bedet for å holde kattene unna før det begynte å spire.



"Noe" har begynt å spire allerede. Muligens er det "noe" relatert til alle de tulipan- og krokusløkene jeg satte ut i høst, men jeg er ikke sikker. I det hele tatt synes jeg at sånne hageting er magi for videregående.

Jeg: "Hei! Se her! Her kommer det jo opp en hel masse nå! "
Mannen: "Så fint da. Hva er det som spirer? "
Jeg: "Ingen anelse! Ehh ... Blomster?"

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat