Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-13, 16:53   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser man på tv nutildags?

vi ser tv på denne "litt mer moderne, men likevel åpenbart utdøende måten" med en boks fra altibox som vi kan se på, ta opp på og sånn der. Også ser vi på nrk app på ipad'en og hadde nå egentlig en altibox'app som ga oss alle tv-kanalene våre der, men den funker plutselig ikke etter strømbruddet vi hadde her på sunnmøre, vet ikke om der er noen sammenheng, men da strømmen kom tilbake virket ikke appen (i alle fall ikke neste morgen, vi pleide se barnetv på ipad på badet på morgenen, husker ikke om vi prøvde den kvelden)

Jeg vurderer stadig om vi utmerket hadde klart oss med netflix eller noe sånn, og nrk'appen, for det er jo i ale hovedsak ungene som ser på barnekanaler (og da finner de vel like gjerne greier på netflix? Aner ikke hva som egentlig er der, er der "barneserier" eller?) også tar jeg opp serier jeg ikke rekker se, og mannen glor litt av hvert da, han ville kanskje savne tv?