Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-13, 22:30   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger på Mariusgenser og litt andre spørsmål...

To.... vel, nei, det er flere enn som så, det finnes et helt hefte, ja, ei hel bok (men da ikke bare gensre da, kjole, tunika, pute, mobillomme, whatever...

Men altså, genser med ribb, og en modell som er langt med "slim" enn den vanlige, og den vanlige, og rund sal og, ja. Det er mange måter å strikke mariusgenser på, så lenge det er mariusmønster på er det jo en mariusgenser, men det er mange måter å lage den på.

Tanta min er ikke bre bunadnazi, hun er også mariusnazi og mener at rundsal og andre løsninger enn den originale ikke egentlig er marius. I don't care, jeg har kjøpt heftet med oppskriftene (til voksen, til barn har jeg mange i ei bok) og det er mariusgenser, så det så!