Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-13, 19:05   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?

Det er 233cm + sokkel. Dørene er 90 + 70 + 57. Går jeg for f.eks 3 * 30cm benkeskap, så blir det jo 210cm til sammen.

.... men det stemmer jo ikke? 90+70+57= 217?? Det er vel kanskje 217+16 cm sokkel da? 217 er hvertfall det høyeste kjøkkenhøyskapet du får (fikk før i Faktum) tror jeg?

Jeg tror jeg hadde gått for et 40 bredt høyskap jeg like høyt som skapet som står ved siden av, også skjært til hyllene innover på venstresida og festet hyllene rett i veggen på et vis... og brukt den 40-brede døra foran.

Eller satt opp hyller selv i det mellomrommet og satt en 40cm bred dør (eller flere) foran, festet dem i veggen.

Evt _går_ det jo an å sette 70+70+70 30cm-brede skap oppå hverandre, også en 40-bred dør på det skapet. Setter du stabelen med skap mot kjøleskapet, blender inn mot veggen, også fester du 40-døra i veggen inn mot kjøleskapet vil det se pent ut fra oversiden. Når du åpner vil du se at 7cm av døra er "frittstående" øverst, og at det er en blendekant på 10cm inn mot veggen, men det synes jo ikke når døra er igjen.

Sist redigert av m^2 : 28-04-13 kl 19:32.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat