Tråd: Treningsdress
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-13, 09:29   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningsdress

Når jeg er ute og går (jeg løper lite, men går fort) har jeg på meg tights og løpejakke, teknisk t-skjorte og sko. Om høsten og vinteren har jeg tykke eller tynne regnbukser eller utebukser, ull eller teknisk undertøy under, skalljakke og ull eller teknisk undertøy under.

Helt ærlig (og jeg har også startet i/med en ende av mange kilo) så synes jeg den dressen du linker til ser ut som en kosedress/campingdress. Hvis du skal begynne å trene, så synes jeg du skal ha på deg treningstøy. Tjukk eller ei.

Ellers kan jeg anbefale å skifte til treningstøy med en gang du kommer hjem og lage middag og hjelpe til med lekser osv iført treningstøyet. Da er terskelen så mye lavere for å komme seg ut så fort det er anledning. Forsøk å snike til deg en times trening for enhver pris, å begynne å endre livsstil for seg selv betyr også at familien må venne seg til at mor gjør noe annet en time hver dag enn å lage mat, rydde, legge eller hva_har_du. Da må de gjøre det selv. Og det er ofte i skjæringspunktet mellom mors behov for nye vaner og familiens stritting mot endring som gjør at mange faller tilbake i gamle spor.