Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-13, 08:34   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger trenger man på ferie (all inclusive Rhodos)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis man skal på badeland eller bli med på noen av de turene som reiseselskapet arrangerer flyr pengene fortere ja. Og jeg skal vel innrømme at når vi har valgt sånn all-inclusive-resortferie er det ferie på boks vi har vært ute etter, så da har vi vært mest på resorten.

Vi også. Dvs, vi har aldri hatt All Inclusive, men type halvpensjon, evt ikke noe mat da storebror var veldig liten - da lagde vi en del selv.
Vi betaler for å dra på resort for å bruke resortens tilbud i stor grad. Den dagen jeg vil gjøre mye annet, drar jeg et sted det er billigere å bo.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat